Het SDZ verheugt zich over de door haar partner Worldline, wereldleider van de betalingsdiensten en transacties, genomen steunmaatregelen ten voordele van haar klanten die handelaar zijn.
Het SDZ stelt vast dat sinds de coronaviruscrisis, de elektronische betalingen sterk aangeraden worden bij al haar leden die handelaar zijn, teneinde de verspreiding van het virus door het contact met muntstukken en bankbiljetten te vermijden.
Uit een snelle peiling bij de SDZ-leden blijkt dat de contactloze betalingen een ongeëvenaard succes kennen.
Sinds het begin van de crisis betalen de klanten al hun aankopen met hun bankkaart of smartphone, zelfs voor heel kleine bedragen zoals voor de aankoop van brood.
In deze context is het SDZ zeer tevreden dat haar partner Worldline, die wereldleider is van de betalingsdiensten en transacties, belangrijke steunmaatregelen heeft genomen in het voordeel van haar klanten die handelaar zijn, namelijk :
- De mogelijkheid om de betaling van de in april verschuldigde factuur uit te stellen tot in mei in geval van problemen in verband met het coronavirus (info: 02 727 88 99).
- De mogelijkheid voor handelaars die hun producten en diensten aan hun klanten moeten leveren tijdens de lockdown om voor 3 maanden, en zonder verdere verplichting, kosteloos een betaalterminal te verkrijgen (info: 078 055 029).
- De optie voor verkopers die een betalingspagina nodig hebben, voor een gratis betalingspagina voor e-commerce services gedurende 3 maanden (info: 078 150 068).
Het SDZ moedigt de handelaars aan om in de actuele crisisperiode, van deze uiterst noodzakelijke steunmaatregelen volop gebruik te maken en Worldline te contacteren om ervan te kunnen genieten.
0 reacties